خروجات

الليل وآخره .. اماكن وخروجات لكل الناس السهيرة

لو أنت من عشاق الليل، يعني الناس اللي بتحب تسهر كتير مع اصحابك بره البيت، اللي يوماتي قاعدين سهرانين لغاية الفجر، هنحاول نعرفك على أهم الأماكن اللي ممكن نتسهر فيها مع أصحابك أو لوحدك .

المطاعم

المطاعم

وده المكان المفضل لاغلب الكابليز أو اي اتنين مخطوبين، المطاعم بيبقى مكان هادي تقدر تتجمع مع حبيبتك أو اصدقائك، والمطاعم منتشرة في كل مصر تقدر تسهر فيها براحتك مع أصحابك لغاية الفجر .

 الكافيهات والقهاوي

ودي بقى الاختيار رقم واحد لكل الشباب والبنات، المكان الرئيسي لتجمع كل الاصحاب،  فيها تقدر تسهر وتلعب طاولة ودومنه وبلاي ستيشن وغيرها من الالعاب مع اصحابك .

 النايت كلوب أو ديسكو تيك

 لو عندك طاقة وعايز تخرجها مع اصحابك وزمايلك هتبقى الاختيار الصح ليك،  في منها كتير أوي على حسب ما تحب موجودة في كل حتة في مصر، وهتلاقي منها كتير في كل الفنادق والمولات في مصر .

  قعدة الكورنيش

قعدة الحبيبة والناس الرايقة، مكان مثالي تقدر تقعد فيه مع حبيبتك أو خطيبتك، وممكن مع اصحابك، الجو بالليل جميل على الكورنيش بالذات مع شوية حمص الشام والذرة المشوي أو كوباية الشاي. 

المراكب النيلية

القعدة بتبقى لذيذة بالليل في المراكب النيلية تقدر تحجز اي مركب مع اصحابك أو حتى مع خطيبتك، في اي وقت لغاية الفجر، او حتى لو كنت لوحدك، المراكب بتبقى رايحة جاية وتقدر تختار.

شير