شارعنا

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

مهما حاولت أنك تتفادى المشاكل اللي بتقابلك في طريقة أو في الشارع  اللي أنت ساكن فيه، لازم تقع فيها، حاول على أد ما تقدر انك تبعد عنها، وإعمل بالمثل اللي بيقول «ابعد عن الشر وغنيله»، وده لمصلحتك انت مش لمصلحة حد تاني، واحنا هنحاول نساعدك بكام حاجة تقدر بيهم تبعد عن أي مشكلة تقابلك.

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

إعلان

– حاول تفهم الشخص اللي قدامك، علشان ده هيساعدك كتير في حل المشكلة.

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

– ابعد عن أي استفزاز من أي نوع في الخناقة.

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

– في شخصيات لازم تتجنبها في أي خناقة، زي اللي بيسخن واللي بيستفزك وغيرهم .

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

– حاول تبقى هادي وانت بتتكلم، وابعد عن العصبية، أي مشكلة وليها حل.

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

– ابعد عن التهور وخليك عاقل في أي قرار تاخده.

حاجات ابعد عنها لو فيه خناقة كبيرة

– ماتبينش خوفك قدام حد، بمعنى اصح ماتخافش من أي حاجة .

إعلان